15/1-09 Värk väck

Ja nu tror jag den värsta värken är väck. Tar inga värktabletter längre men det har ju gått en vecka och en dag sen ingreppet i tån. Känner mig lite sned i foten, men den är rak när jag kollar mot golvet. Jag stödjer inte på foten än för jag är nog himla rädd för smärta. Jag har bara en gips skena på stortån och halva foten lindad med bandage så hälen är framme. Jag trodde hela foten skulle bli gipsad så jag är så lycklig för att det blev mindre.
 
Den 3/2 ska jag in och ta bort gipset och börja träna foten vid skor, längtar dit. Hoppas det går bra för den 8/2 åker Mr R utomlands och då får jag klara mig själv med barnens hjälp så klart.

Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0