30/1 gipset ska av!

Dagen D nu ska gipset av. Fick en tid kl 10:00 idag. Ringde igår och sa att gipset skavde på stortån och det känndes som att gipset hade blivit för stort. Vi var ute i sista minuten och kom prick kl 10:00, det var fullt i väntrummet när vi kom och halt på golvet. Två karlar lyfte in mig för att det var en stor tröskel innanför dörren pust. Sen fick vi vänta 15 minuter innan doktorn ropade upp mitt namn. När vi kom in tyckte han att jag gick sakta med kryckorna och sen fick jag sätta mig på en säng så han kunde börja klippa upp gipset. Såret såg fint ut och sen började han ta bort stygnen fy vad ont och obehaglit det var huuuuga ligen. Nu ska jag börja södja mer på foten och gå med en krycka........

tjooooooho vad skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0