31/1 lördag slö dag

Har inte sovit en blund känns det som. Mr R drog djupa stockar och barnen var inte hemma så jag kunnde inte koppla av. Tån känns som en utomjording som inte hör till kroppen. Idag har jag gått runt med en krycka och klarar att gå utan kryckor korta stunder. Jag tror jag spänner mig för att jag blir darrig i kroppen när jag gått ett tag........

Tog en dusch och tvättade mellan tårna extra mycket. Det är så skönt att duscha när man känner sig lurkig efter en dag i soffhörnet ha ha ah.

Ikväll blir det tv igen. Körslaget finalen.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896



(Har du tidigare fått detta meddelandet och gjort en undersökning med blå bakgrund får du väldigt gärna göra om denna enkät då den föregående tyvärr plockades bort)

2009-02-11 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0