Jobb 12/1-09

Så var det dags att jobba lite, upp kl 5;30 påjagad av Mr R som har varit ledig i 3 hela veckor och ska börja idag. Han vill alltid komma i tid och i dag var inget undantag. Lyckades ta mig hoppande ner för alla trappsteg utanför huset och in i bilen så var vi på G. Mr R säger att jag är envis och det stämmer ha ha. Sen satt jag med jobb datorn och jobbade med schemor, planering och det gick riktigt bra. Pratade med personalen och kollade av hur allting flyter på. Januari och februari är de lugnaste månaderna så jag känner mig lugn :-)

Sen kom Mr R och hämtade mig kl 12:00 när han hade lunch. Blev faktiskt ganska trött och softa när jag kom hem framför tv som blivit en stor vän nu.

På kvällen hade jag superont i tån och värken höll i sig flera timmar tills jag somnade hellt slut.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0